marți, 11 mai 2010

Un nou tratament impotriva cancerului




Interviu cu doctorul Nicolae Verga
Avem o armă împotriva cancerului

28 Apr 2010 Boris Velimirovici0 comentarii | 4107 vizualizari
Rating:
7 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza

Bolnavii de cancer au acum o nouă şansă de vindecare - Centrul HIFU Terramed Conformal din Bucureşti a achiziţionat, de curând, din China o nouă armă de luptă împotriva nemiloasei maladii.
Spitalele din România au refuzat să găzduiască aparatul de tratare a cancerului

- Cum aţi aflat de metoda de tratare a cancerului HIFU?

- Primul doctorat pe care l-am făcut a fost în biochimie fizică. Mă ocupam de farmaco-chimia ţintită. Aceasta era o metodă de tratament care cu ajutorul unor câmpuri magnetice de înaltă frecvenţă concentra un citostatic doar în zona în care se afla tumora. Am reuşit atunci să scad de 10 ori doza de citostatic şi să obţin acelaşi efect. După ce am participat în Rusia la o vizită de schimb de experienţă am fost invitat să văd un aparat de protonoterapie.



Citeste aici articolul original ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu